onsdag 29 augusti 2012

PASS 1 - Crosstrainer


dagens pass: 30 min crosstrainer + lite styrka

just nu känner jag att jag skulle kunna trycka i mig en chokladkaka och är mycket sugen på lakrits men det har jag inte gjort hittills iallafall. Måste påminna mig själv om varför  jag gör det här? Är det för att andra vill det eller är det för att jag vill det? Svaret är .. för att jag vill det men jag vill också bevisa för en annan speciell person att jag kan göra det. Jag ska försöka knäppa kort på allt jag äter i en månad.. blir tufft men jag ska försöka. Just nu är jag huserad på en båt.. så om jag inte uppdaterar allt för ofta så är det för att internet kommer och går ute på havet. men kika in iallafall




11:30


14:30
17:00

1 kommentar:

  1. Gillar't! Och hejja dig! Det kommer gå superbra denna månaden :)

    SvaraRadera