torsdag 6 februari 2014

JANUARI REFLEKTION


Har inte varit den bästa månaden men heller inte den sämsta. Kom igång bra den första halvan men sen började jag såklart svajja ordentligt. Idag är jag uppe på benen igen. Träffade en inspirerande människa idag som gav mig lite tips och idéer om hur jag ska nå mina mål - uppskattat!!!

Idag är det 27 dagar tills jag åker på min solsemester och nu måste jag tagga till känner jag.
whooop whooop.. nu kör vi!

Körde ett grymt armpass idag med flera supersets.
Fick även inhandlat en foamroller!

2 kommentarer:

  1. Det går upp och ner precis som livet. När det är som tyngst får man tänka på varför man började och att man gör det för sin egen skull. Train for life :)

    SvaraRadera
  2. Så glad för din skull att du kommer iväg på solsemester! :D Kram

    SvaraRadera