söndag 7 oktober 2012

12 VECKOR TILL NYÅR


Man borde kunna gå ner 12 kg på 12 veckor om man anstränger sig.. eller hur?
Jag har beslutat mig för att investera i mig själv och skaffa en personlig tränare för att gå ner i vikt.. det kostar men det är det värt med tanke på hur mycket bättre jag kommer må när jag når mitt mål. Mitt mål är lite suddigt.. jag vet inte exakt hur många kg jag kan gå ner. Min målvikt är ju 73 kg och då skulle mitt BMI ligga på 23 och det är ju normalvikt. MEN jag vet också lite hur min kropp fungerar.. fettförbränningen är inte på topp. enligt dietguiden så borde jag gå ner till 79 kg. Fine lets do that och sen 6 kg till! Jag bytte gym till SATS Bislett för jag gillar att gå på pass.. + att det ligger mittemellan mitt jobb och home.

Idag körde jag bodypump tills armarna gav upp och uppvärmning 10 minuter löpning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar