måndag 29 oktober 2012

I BELIVE I CAN FLY





Jag måste tro att jag kan förändra mig. Överhuvudtaget så har 2012 inte varit ett av de bästa åren i mitt liv. Fullt av besvikelser kan man säga.. målet med att gå ner 12 kg har jag ju inte direkt lyckats med. Jag måste egentligen ta reda på varför jag hela tiden sabbar för mig själv.. oftast genom att äta onyttigt och dricka alkohol. Anledningen som jag misstänker är nog att jag är uppväxt med en mamma och mormor som varit missnöjda med sina kroppar och tröstätit. Jag har redan från att jag var liten sett att när de varit ledsna så har de stoppat ner massa godis och snacks i korgen när de handlat.. men varför ska det påverka mig nu????

Kan inte jag bara få må bra oberoende av det som hänt tidigare.. Är sååå trött på att leva i det förgångna.

ursh jag mår illa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar