söndag 28 juli 2013

sondag och regn

Det har regnat idag.. nastan hela dagen faktiskt. Sa det blev en sjusovardag.. har hjalpt L och spela in lite musik ( han ar musiker) och sen korde vi ett stenhart traningspass.. mycket fokus pa armar, mage och rumpa just nu. Nar jag gjorde magovningarna idag ville jag bara lagga mig ner och grata for att jag varit sa elak mot mig sjalv och tillatit mig att bli sa stor, men det ar bara a blicka framat helt enkelt. Maste saga att man kan inte skylla pa att man inte har rad och ga pa gym. Finns hur mycket som helst man kan gora hemmifran. Kanske kan fa L till att gora en traningsvideo med ovningar.. kan ju alltid fraga.
Imorgon ska vi aka till walmart och handla en soffa. Hoppas att jag kan komma igang med cardio pa gymmet den har veckan. kram pa er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar