torsdag 1 augusti 2013


                                                    

Sprang i Central park i Tisdags och promenerade igår. Jag råkade överanstränga ett begynnande åderbrock i vaden som började värka som skjutton och stråla ner i foten. För det är vad jag väljer att tro att det är.. Jag har en hård liten knöl i vaden. Ringde sjukvårdsupplysningen och en helt okunnig "sjuksköterska" trodde att det kunde vara det. Men hon visste inte. Blir man inte helt galet lugn av att diplomerad personal inte vet. Njä så jag hoppas det är åderbrock och inte cancer. Blir det sämre eller inte bättre om en vecka så måste jag kolla upp det. Skrev värsta ångest laddade brevet till mig själv om dödsångest. Ursh. Igår var jag även på Nike Town och köpte ett par skjorts.. har fått för mig att min löpning skulle bli bättre om jag inte hade långa tights på mig. Detta återstår att se!

kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar