torsdag 26 september 2013

brände åtminstone 430 kcal



Igår var jag på gymmet igen. joggade i 15 min och körde sen axlar och rygg. Ikväll är det legday.. ve och fasa.. jag är på nåt sätt rädd för squats. Vet inte varför riktigt.

Vikten igår var: 82.7 kg så jag har inte gått upp så mycket på två månader.. den sista vägningen jag gjorde låg på 82.2. Är ganska nöjd med det .. med tanke på allt.

Mycket händer som sagt i mitt liv nu. Har bestämt mig för att flytta från där jag bor nu till ett dubbelt så dyrt ställe men med mindre jobbigheter i.  Har haft det tufft ett tag. Min inre stress har börjat märkas på kroppen. Men jag har börjat bli mer fokuserad och jag tror att flytten kommer hjälpa mig framåt i mitt liv. Även fast det är jobbigt att lämna.

Uppdaterar senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar