onsdag 18 september 2013

Veckans Rutin: återfuktning

RUTINER.

Enligt arbetsmiljöverket är Rutiner :
i förväg bestämda arbetssätt. Det kan handla om vad som ingår i en arbetsuppgift, när och hur ofta den ska göras och vem eller vilka som ska göra den.

Jag är en person som inte har några rutiner alls. Jag gör allt i ramdom ordning eller inte alls. 
SÅ den här veckan så inför vi en ny rutin i linahs liv. Nämligen Återfuktning.

Köpte en underbar box med bodybutter på the Body shop  igår och den luktar himmelskt (enligt mig)

Appropå ingenting. När jag var yngre så tyckte en kille jag gillade att den bästa lukten var coccos så jag gick runt och luktade coccosnöt fast jag inte alls tyckte att det luktade gott.

Hur som helst. Återfuktning blir veckans Rutin..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar