söndag 6 oktober 2013

promenad utan måsten


Idag fick jag för mig att jag skulle gå till gymmet igen.. men tänkte ta en promenad först.. sen så fick jag för mig att jag skulle gå å köpa garn så då gjorde jag det.. sen fick jag för mig att jag skulle gå å prova ett par skor för att kunna köpa en annan modell av de skorna på nätet. Sen när jag satt på tunnelbanan uptown igen så tänkte jag.. nä det är nog bäst att jag tar en vilodag från gymmet iallfall eftersom jag faktiskt fått in 4 pass den här veckan också. Jag vill inte att det ska bli ett måste utan jag vill gå dit för att jag vill gå dit. Så idag blev det vilodag och jag är helt ok med det...förutom att det blev en lååång promenad då. Ser fram emot denna vecka som kommer.

preliminärt schema

måndag: morgonpromenad + ben + mage på kvällen
tisdag: morgonpromenad + salsa på kvällen
onsdag: kondition + biceps, triceps / eventuellt salsa på kvällen
torsdag: axlar, rygg och bröst
fredag: kondition + mage
lördag: vilodag
söndag: kondition + biceps och triceps..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar