torsdag 31 oktober 2013

TRÄNINGSVÄRK


Idag köttade jag axlar och rygg.. muskelgrupper jag faktiskt tycker är roliga att anstränga. Just nu börjar det bli höst i New York, har börjat bli kallare och löven har fått fina färger. Måste åka till Central Park nån dag och löpträna lite kring den konstgjorda sjön.. säkert sjukt fint nu och ganska mycket behagligare att springa nu på hösten säkert än på sommaren då man typ dog av värmeslag innan man ens hade kommit 100 m. Hur som helst så skall jag börja satsa nu iallafall. Träffat lite fler att umgås med så det är jag glad för! Det går bra nu. Hoppas det fortsätter i samma riktning! uppåt och framåt!!!

Idag är det halloween här och det går omkring sockersjuka zombizar och insulintörstiga häxor på gatorna.. Jag har inte köpt nåt godis så jag kan inte öppna dörrn idag. 

1 kommentar: