söndag 29 december 2013

BALANS

Jag ska försöka få balans i mitt liv.


Ett balanserat liv innebär att vårda, odla och lyfta fram olika delar av sin inre och yttre värld. Det som du ger fokus och uppmärksamhet det kommer att expandera.
Jag funderade idag över vad jag gör om dagarna.. När jag jobbar så sitter jag framför datorn 8 timmar och efter det så går jag och tränar förhoppningsvis för att senare finna mig själv sittandes framför datorn igen.. tittandes på filmer jag sett 1000 ggr om, trycker på uppdatera knappen för att se om något nytt hänt på facebook alternativt läsa aftonbladet.se



Meningslöst.. Vad gjorde vi innan datorns tid.. innan dom smarta telefonerna. Om jag skulle ta dom där timmarna från 19 - 23.. säg 4 timmar kvällstid och göra någonting meningsfullt med dom.. vad skulle det vara?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar