tisdag 15 april 2014

dålig uppdatering

Ja det var ett tag sen jag skrev igen då. Har varit upp och ner / ner och upp. Jag har varit i trinidad och jag har flyttat och har börjat söka jobb och varit uppe hela nätterna och jobbat på ansökningar. OMG
Hur som helst så har våren kommit till New York.. Tack och lov. Vill aldrig mer se snö.

Igår var jag ute och sprang i central park för första gången på säsongen sen gick jag 50 gator ner till där jag bor. Jag var helt slut när jag kom innanför dörren och somnade nästan direkt hahaha kl 21 på kvällen. Idag provade jag ett nytt gym.. NYSC på West 23rd street, 8th avenue. Ganska ok cardio område men lite ouppdaterade hantlar osv.. Men det duger som cardioställe på mornarna.

blir mer uppdatering här från och med nu. Har inte hunnit blogga på sistone.
Jag har ingen aning om vad jag väger men jag tror det ligger runt 86 kg.

ciao för idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar