tisdag 18 oktober 2011

DAG:13 lite bättre & CSD/D:1



Idag kommer bli min första dag på cleansen. jag har som sagt börjat läsa Kris Carrs bok Crazy Sexy Diet.
Kris har gjort en dokumentärfilm och en del av sitt liv som cancerpatient och hur hon hanskats med sin diagnos. Min förlorade min mamma i februari till följd av cancer och jag vill inte hamna i samma situation eller sätta mina egna framtida barn i den situation jag själv varit/är i att förlora en förälder i relativt ung ålder. Jag vet att jag äter onyttigt och för mkt och när jag inte är hungrig så jag ska försöka göra detta för mig själv nu. Det kommer förmodligen bli en pain in the ass tripp men vad gör man inte för sina framtida barn..

ja nu är kl 20 på kvällen och jag har hittills ätit :

coss coss, broccolii, valötter, vattenmelon, ananas & ägg. Har dessutom skippat läsk idag.
Får se om det händer något positivt om några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar