torsdag 14 november 2013

Grym träning MEN...


Vad är det här???? går ju käpprätt åt helvete rent utsagt... 
Ah jag får ta tag i det här nu. 

Hur som helst har jag hittat en ny vän på gymmet.. som verkar vara nån slagt PT / fitnessmodell.. han hjälpte mig med några armövningar idag... och vilken skillnad må jag säga.. SJUKT BRA!!!
Blev riktigt inspirerad!! När jag stod och svor vid vågen idag så var en av fitnesscoacherna i närheten.. och precis just han som hade varit i närheten förra gången jag vägde mig.. så jag grymtade.. ahhh I gained again.. och då tog han sig tid och frågade vad jag gör då? och då säger jag .. jag äter fel, dricker för mycket alkohol och tränar för lite. Ja så vad ska jag göra åt min vikt.. ja jag måste äta rätt, dricka mindre eller inte alls och träna mer.. svårare än så är det inte.. ska det inte vara iallafall.
Ska mäta mig imorgon bitti så att jag kan hålla bättre koll. 

snyft.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar