tisdag 12 februari 2013

Hello NYSC

L* and Shithead the dog

New York Sports Club 91st street, 3rd ave



Jag har varit lite upp och ner i humöret och så fort jag inte har tränat varje dag så har jag varit en känslobomb. Har fått tränat två dagar i rad nu.. tack vare L* som fixade så att jag fick ett gästkort på New York Sports Club. Så nu kan jag träna i 30 dagar på vilket center jag vill i stan. GÖTT

Idag körde jag benträning.. svårast just nu är att översätta pounds till kg. Sen har L* sagt åt mig på skarpen att sluta köra så tunga vikter och få repetitioner så nu får jag väl minska på vikten och öka repsen.. för att vara en duktig flicka :)

Han är i brasilien i 2 veckor så jag tar hand om hans hund så länge.. tyvärr heter hunden shithead.. passar dock på hundjäkeln just nu för han tuggade sönder min dator laddare. 79 dollar spenderade helt i onödan ..



1 kommentar: