lördag 16 februari 2013

shopping på Macys

min nya väska!!! Im in LOVE!

hunts point NYC

Jag är verkligen ingen bling bling tjej överhuvudtaget men när jag kom in på Macys idag så blev jag kär. i en väska.. helt jävla ursnygg enligt mig så jag var vara tvungen. Den ville följa med mig hem till gettot. hihi

Det jag egentligen försökte hitta idag var ett par nya skor.. men det gick ju åt helvete så ja jag får väl gå i mina trasiga skor då. Hade tänkt gå ut idag men vi får se om det blir något party eller inte.

Då jag helt plötsligt har blivit med hund och husse är i Brasilien så kan jag ju inte vara borta från våran lilla valp så långa stunder i taget så det blev en snabbträning idag.. köttade lite armar!!

imorgon intervaller och axlar (om jag inte är bakis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar