fredag 22 februari 2013

olika syn

före/efter

Igår var jag ute och festade i New York. En promoter jag festat med förut hade ett partaj på en klubb in the meatpacking district. Hur som helst så kände jag mig snygg och fräsch när jag gick dit iallafall.. tänkte inte så mycket på min stora kropp som jag brukade göra när jag var större.

Förra gången jag var här i N.Y. så vägde jag mer och hade mer "fläsk" och kände mig allmänt ful och äcklig. Nu känner jag själv att gå ner i vikt och börja träna för att bli fit var rätt för mig och är fortfarande nöjd med mitt beslut om att kämpa.  Men igår fick jag höra av en person att jag var finare förut. Och mina homeboys här in the Bronx tycker att jag inte ska gå ner mer. WHAT??? antingen är man för stor eller för liten... Hur ska ni ha det egentligen tänkte jag.. men sen dök en annan fråga upp i huvudet.

Hur vill JAG se ut? 

Jag vet att jag inte vill se ut som jag gjorde på före bilden och när jag tittar på min efterbild så vill jag gå ner mer. Men jag måste ju ärligt talat säga att om jag byter ut fettet mot muskler så bryr jag mig inte om vikten egentligen. Min målvikt är 73 kg och jag ska försöka nå den. Ska helt enkelt möblera om kroppen lite. 

Det jag vill göra egentligen är att tona mina ben så de är välsvarvade. Jag vill träna till mig en större snyggare rumpa. (jag har en stor rumpa men jag kan tänka mig lite större) Plattare mage självklart och mer definierade armmuskler .. dvs ta bort en 5 cm runtom. Lite som bilden nedan. 



L* säger att jag skulle kunna gå ner 20 kg till .. antar att han menar 20 pounds... hoppas jag iallafall för om jag skulle gå ner 20 kg till så skulle jag dels ha en osund BMI och jag skulle faktiskt inte se riktigt klok ut.. 




1 kommentar:

  1. Du ser jättefräsh ut på efterbilden! Men klart du ska nå dina mål och det tvekar jag inte en sekund på att du kan klara! Heja dig! :D

    SvaraRadera