tisdag 6 augusti 2013

86th street 3 Ave

86th street 3 Ave
Besökte mitt nya gym idag. Kommer prova på lite olika nu under den första tiden för att se vilket jag gillar mest. Första anblicken så blev jag besviken men det visade ju sig att gymmet hade 5 våningar... vilket jag inte fattade först. Hur som helst så var det fullt vid löpbanden när jag kom så jag fick gå rakt på armar och därefter körde jag lite intervaller. Tror faktiskt inte jag sett hela gymmet än.. fattas lite stationer jag tror är på nåt annat plan.

Passade på å väga mig idag också.. det var ett tag sen. Enligt min app Quicklog.me så vägde jag mig sista gången den

29 juni= 83.5kg (184.1 Lb)
och nu väger jag 82.28 kg (181.4 Lb)

så jag har totalt gått ner: 1.22 kg = 2.7 Lb

Tycker det är bra jobbat för att vara Usa och att jag inte fått in så mycket träning än.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar