måndag 5 augusti 2013

REKOMMENDATION


OBS! Jag har köpt produkten själv efter rekommendation så jag är INTE sponsrad på nåt sätt.

Måste bara dela med mig! Jag kände att jag ville ta hand om mina fötter lite.. har aldrig varit på en riktig fotbehandling. Finns inte riktigt pengar till det. Så jag vill verkligen tipsa om den här produkten. Baby foot är en produkt som är som en inpackning för fötterna och inom 7 dagar så peelas all din döda hud av. Sjukt äckligt med all död hud, men känns nästan som man går ner i storlek på skor efter behandlingen. Min vän L här har provat den också efter att han sett mitt resultat och hans fötter var verkligen illa däran och hans fötter blev verkligen baby lena efter den här.

Länk: http://eleven.se/baby-foot-deep-skin-foot-exfoliation-12263.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar