torsdag 15 augusti 2013

DANCING


Igår var jag på alvin alley dans skola! Hade kollat in den skolan sedan jag var här första gången 2011 men hade inte råd att gå då.. det har jag inte nu heller men jag tog mig råd.
Har velat gå en hip hop kurs länge + att jag gärna går en salsa kurs också.. Och den här skolan har båda och köper man 20 klipps kort så kan man ju gå på båda i 10 veckor..så jag beslutade mig för att göra det. Det är konstigt.. fenomenet att när man ska göra nåt man verkligen verkligen vill så slutar det ofta med att man inte gör det. Jag har mycket sånt i mitt liv. Jag lever inte fullständigt i nuet. Men igår gjorde jag det iallafall.. jag gick på kursen.. och det är jag väldigt glad för. Jag tänker inte planera min träning ikväll, jag har kläder med mig och går jag så går jag. Hörs senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar