tisdag 13 mars 2012

FORTFARANDE SJUK

jag ju minst sagt irriterad på min kropp... så går det när man går till skolan och sitter där och jobbar istället för i min underbara förkylnings/bacill fria lägenhet.. men ack nej... jag var ju tvungen å gå dit.. där människorna har inställningen att .. bättre att jag sitter sjuk i skolan och kan träffa folk än sitta ensam hemma och tråka. ÄR du sjuk.. stanna hemma för guds  alla andra friska människors skull. Förlåt jag är bara lite irriterad idag. Hoppas på att friskheten kommer till mig snart. ha det gött folkens!!

3 kommentarer:

  1. Håller med dig! Sjuka borde stanna hemma så dom inte smittar :O Krya på dig! :) Hoppas du blir frisk snart :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller verkligen med! Blir så less på kollegor som "tar en för laget" och kommer till jobbet sjuka. Stanna hemma med dina baciller!!

    Hoppas att det funkar bra med maten ändå. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. svar; tack för tipset :D ska försöker tänka på det imorgon när jag går ut och springer :)

    SvaraRadera