tisdag 6 mars 2012

VISIONBOARD


Idag började jag på min vision-board. Låter lite flummigt men jag tror faktiskt att om man visualiserar det man vill ha och uppnå så kommer man lite närmre målet. Konkret så skrev jag ut några bilder som symboliserar vad jag vill ha i mitt liv och satte upp dessa på min vägg framför min säng i sovrummet. Kan visa er när jag är klar med den.

Hur som helst så fungerar sömnen, maten och träningen som den ska just nu så jag borde få se resultat snart tycker jag. Känner mig starkare (då jag inte har kronisk träningsvärk) och jag börjar tro att jag klarar det här till slut. Jag tänker inte ge upp. Jag har lovat mig själv och jag har lovat L*..
Jag måste dock säga att de rutiner som jag bygger upp nu.. är rutiner som jag vill ha resten av livet. Finns inget Quick Fix och so what om det tar längre tid att gå ner i vikt... jag gör det här för att förlänga mitt liv och höja min livskvalitet! Ses imorgon!

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar! Ja verkligen, men nu är jag lite trött på testet ;p haha

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se din visionboard! :)

    SvaraRadera
  3. Åh! Coolt! Vill gärna se hur det blev!

    SvaraRadera