söndag 11 mars 2012

VECKAN SOM GÅTT (10)

ViPR, 120 min , 47%
Yoga, 60 min , 24%
Weight lifting, 45 min , 18%
Running, 30 min , 12%

Det blev vilodag fredag. lördag och söndag tyvärr. Min hals är krasslig och har börjat hosta. Jag hoppas verkligen detta går över fort, har varken tid eller lust te å vara sjuk. Men det är bara å sätta i sig ännu mera grönsaker och annat nyttigt för att ladda om kroppen. Har ju gått ut rätt hårt egentligen och nångång så ska väl kroppen vila också antar jag. Veckans kost kan jag inte klaga på och inte heller träningen (den som blev av). ViPR är hur kul som helst och det är en träning jag vill fortsätta med. Dock ska jag nog hålla mig till snabba promenader istället för löpning än så länge eftersom jag tappar så mkt vätska i kroppen och detta har nog tyvärr gjort så att jag blivit sjuk. (har hänt förut)
Ah det är bara å blicka framåt mot en ny vecka.. förhoppningsvis blir man frisk så man kan köra fullt ut igen!! Skriver ikväll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar