måndag 26 mars 2012

INGEN SÖMN

+
Jag har inte sovit på 24H.. är Helt slut.. men nu är examensarbetet inlämnat.. PUST & STÖN.
Man blir en aning korkad i huvudet när man allnightar :). Jag försökte vid en matpaus i natt koppla i mina hörlurar till min matlåda istället för i datorn :// (fanns dock inget uttag på min matlåda... vilket jag tyckte var hur konstigt som helst tills jag insåg mitt misstag. Min matlåda var inte min mac... jag blev sjuukt snopen och tänkte att nu borde ju jag gå hem men ack nej..det var bara å jobba på.

MEN NU

är det bums i säng för min hjärna har nu slutat fungera.

1 kommentar:

  1. Haha! Oj oj, då är man trött! Hoppas att examensarbetet blev bra och att du kommit igen lite med sömnen.

    Tack för din fina kommentar till mitt griniga inlägg.... Jag har inga delmål, jag ska bara neeeer! Jag är dålig på mål. Att komma under 100 kg igen lockar förstås. Och en ursprunglig tanke var att komma ner till 90 kg till semestern, dvs -16 kg, med bara 15 veckor kvar :(

    SvaraRadera