lördag 16 juni 2012

PASS75// LÖRDAG

lunch på SATS
Jag var ute igår och kollade på fotbollen men höll mig nykter hela kvällen. Blev besviken då det inte fanns så mycket alkoholfria alternativ på så många ställen. Första stället vi var på så fick jag beställa en ananasjuice. Andra stället en Sprite.. men tredje stället hade faktiskt Bubbel som var alkoholfritt!!! GILLA BJÖRNS BAR I GBG!! 

Idag tog jag en promenad in till SATS.. drygt 5 KM för att stå på Crosstrainern i en timme .. dryga 9 KM blev det på helvetesmaskinen.. därefter åt jag faktiskt min medhavda matlåda. Har köpt den på Designtorget.. Den har en inbyggd kylklamp så maten håller sig upp till 7 timmar. Ska köpa en till tror jag, så himla smidig!!! 

149 kr på designtorget!
länk

1 kommentar:

  1. Dåligt med de alkofria alternativen. Annars är alkofria drinkar min favorit. Halva priset jmf med vanlig drink och såå goda om bartendern är bra!

    SvaraRadera