måndag 24 september 2012

fitnessfighten 24/30

BEHÖVER NYA SKOR... TIPS NÅGON?
Jag sprang i 9 km/h i 22 minuter idag! Jag är såå stolt över mig själv A.k.a  klumpedunsen... tappade lite fokus i slutet men gick förhållandevis bra. Vill börja köra lite längre sträckor för att få upp orken lite.. men främst testa mitt psyke.. som vid längre distanser brukar börja svikta ganska fort.

Jag tror inte att jag kommer få några super-resultat efter den här omgången med fitnessfighten men jag planerar att köra nästa månad också. Få in rutiner osv. Jag vill verkligen bli fit och må bra långsiktigt.

Om det är nån som läser det här .. kan någon rekommendera några löparskor?


1 kommentar:

  1. Vilken löparsko man ska ha är högst individuellt. Det är absolut värt det att gå till en butik som t ex Löplabbet eller Runners store för att få hjälp att prova ut vilken typ av sko man ska ha. Och när man väl fått hjälp en gång är det lättare att veta vad man söker nästa gång. Kosta på dig tiden och pengarna att få rätt sko, det förtjänar du så som du kämpar på. Va kul att du kommit igång med löpning också! Det låter som att det går bra med FF, kul! :)

    SvaraRadera