tisdag 4 september 2012

fitnessfighten 4/30

gymmet på mitt fartyg

ojojoj när jag står på löpbandet så känner jag ovilja att springa.. vet inte varför.. måste ta reda på det. Men springer det gör jag idag blev det samma rutin 1*10 på crosstrainern på nivå 7 den här gången och 2*10 på löpbandet 9km/h .. ska prova på 9.5km/h imorgon åtminstone en av vändorna. Går i huvudsak bra på de andra styrkeövningarna tycker jag. Maten går hyfsat för att vara på båten där det nästan bara serveras rött kött med få undantag.. så jag får knepa och knåpa lite. 

Jag ser fram emot och se resultatet av detta slit i slutet av denna månaden för visst är jag trött i kroppen nu och träningsvärk har jag så det både räcker och blir över :)

ska iväg å äta middag nu! hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar