måndag 3 september 2012

fitnessfighten 3/30

ska snart gå ner på däck 2 och mosa min kropp till tusen. Jag läste fitnessfightsbloggen idag och jarkko beskriver att man ska köra på typ 12 km/h på löpbandet.. jag är en person som alltid hatat att springa långa sträckor och bara att läsa det inlägget fick mig att vilja lägga av. MEN jag ska inte göra det utan jag ska köra långsamt uppåt.. ska se om jag kan öka farten till 9km/h idag för att utmana mig själv... MEN vi får se. Jag vill klara hela den här månaden utan skador och utan förkylningar och skräp så ska göra mitt bästa helt enkelt!



ursäkta mitt dåliga språkval men fyyy faan vilket pass. Jag körde crosstrainer 10 min + 2*10 min löpband a 9km/h... vilket inte kan tyckas mycket för många... men det sög kan man säga.. för mig.
För vi kör ju utifrån våra egna villkor. Inte att förglömma :)
Ser fram emot imorgon då det kommer en ny övning. Nu blir det snart mat!

haa dee

1 kommentar:

  1. Kämpa på! visst är det svårt att äta hela tiden men, ja tror på dig! heja!

    SvaraRadera