onsdag 8 januari 2014

Dagens projekt : Mage och Underarmar!

Rotary torso

orka göra plankan??? GAAH
Pass 2 idag!

Har ju helt glömt bort att jag har underarmar så det måste jag ta upp på programmet tänkte jag. Är bra att vara stark i dessa då det är enklare att göra andra övningar på korrekt sätt.

I videoklippet längre ner så visar en pöjk några övningar som jag garanterat ska prova på.
Han skriver också om varför det är viktigt med underarmsträning. (obs! inget ljud)

Jag gjorde bara den med skivstången.
Annars var det fullt ös medvetslös med magövningar idag.. situps, rotationer och diverse ansträngande övningar jag inte vet namnet på än.

I min sallad idag:

* edamame
* corn
* red onions
* walnuts
* spinach
* romaine
* turkeybacon
* parmesan

Underbar kombination!

Imorgon är det ben och rövträning.. stay tuned!



Underbar sallad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar