lördag 4 januari 2014

träning New York + kallt

        
Ja som ni ser så är det inte allt för mycket snö i Nevvan men desto kallare. Idag hade vi som -14C som lägsta temperatur... buhhhuuu
Jag var uppe kl 05:30 och åt frukost och fick morgonrutinerna gjorda.. däremot väntade jag till kl 12 innan jag gick ut för att inte frysa öronen av mig. Körde ett pass med bröst och rygg idag.. + 5 miles cykel dvs: 8 km. tog mig ca 20 minuter och en flod av svett. 
Nu är jag hemma och äter min sallad efter att tagit en sväng på matbutiken och handlat lite nödvändigheter som avokado och annan frukostmat. 

Känner mig inspirerad när jag får till sömnen också. Har börjat med att gå å lägga mig vid midnatt och det verkar fungera bra. Återstår å se hur det går vidare..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar