söndag 18 november 2012

- 600 G




VECKA 46

Minskning kg: - 0.6 KG
Nuvarande vikt: 81.9 KG
Nuvarande BMI: 25.8


Vågade knappt ställa mig på vågen idag eftersom det var ett tag sen jag vägde mig och blev chockerad över att jag faktiskt gått ner i vikt. Jag har inte gått ner mycket men det är fan närmare 80 gränsen än förra invägningen. Jag är stolt.. för jag kan faktiskt bättra mig ännu mera! Mer träning, mer proteiner och bättre matvanor. Frukosten har lackat efter lite den här veckan som varit så den kan förbättras avsevärt. Bjuder på en formbild idag faktiskt. 

Idag blev det ett konditionspass på en timme drygt. Körde lite magövningar efter det. Jag känner mig bra just nu. Kan kan jag vill jag törs.. 


JAG är viktigast i mitt liv och JAG har bara ansvar för mig själv. 

Hur som helst så är det PT träning imorgon och jag kom på mig själv att säga.. faan vad jag längtar till måndag.. det har nog aldrig hänt tidigare!!

1 kommentar:

  1. Men kroppen <3 Ser verkligen inte ut o väga den vikten du väger!

    SvaraRadera