onsdag 21 november 2012

MOOOOSA




Imorgon är det Thanksgiving day! Och jag är tacksam för att jag tagit tag i mig själv. Jag går i terapi, jag tränar och kämpar med maten. Jag torrborstar och jobbar för att spara pengar till New York. 
Jag börjar tycka mer och mer om mig själv faktiskt. Jag är bra.. och jag ska bli bättre och bäst. 

Köpte STIC MAN PLATTAN - THE WORKOUT.. fullt med motivationslåtar.. 



Jag var på gymmet idag igen.. körde kondition, mina ben var sega sen igår så jag körde inte riktigt lika hårt.. men jag körde 15 min crosstrainer och 30 min löpning. Varav faktiskt 5 min nonstop var på 10km/h samt intervaller på över 12km/h... Inte mycket för många men för mig var det en seger! 

Jag belönade mig själv med en träningströja från NIKE! 

Imorgon är det personlig träning med Dawson. Han är sjukt bra PT. Rekommenderar honom verkligen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar