tisdag 20 november 2012

mindfullness


Jag fortsätter kämpa på och jag mår bra! Jag hade ju tänkt gå på SatsEnergy och Yoga idag innan jag skulle på event mindfullness men jag avbokade och satsade på löpträning/intervaller istället.

JAG KLARADE 10 ST INTERVALLER på 11km/h ... så fett stolt är jag.. sjuukt jobbigt och tänkte ge upp vid 7 st.. men jag kämpade vidare ändå.. vid sista intervallen så hade vissa delar av min kropp domnat bort.. men faan den som ger sig. Efter grymmaste löp-passet hittills så var det ju som sagt mindfullness event. Bra "lärare" och faktiskt mycket inspirerande och lärorikt..

Jag har ju ett stort "problem" och det är att jag aldrig är i nuet. Mina tankar och min själ är i New York 24h/dygnet och det är svårt för mig att vara i Norge, Oslo, på jobbet och i mitt rum utan att flyga 3000 mil i tankarna. Jag ska lära mig att vara i nuet och begränsa mina flygresor till New York en aning. Låter ju som jag är helt koko i huvudet ju, men det är nog för att jag har en sån längtan dit och längtan till L* och att ha en karriär och ett liv där igen. Jag har en otrolig vilja men jag vet inte riktigt hur jag ska nå målet bara. Men det ska jag.

NU ska jag vara i NUET i mitt rum och försöka sova NU.

ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar