onsdag 2 januari 2013

2012


2012


Höll du några av dina nyårslöften? hade nog inga förutom att bli smal.. Och jag ville ju gå ner 12 kg.. vilket jag inte gjorde.. kom nästan halvvägs med 5.5 KG
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? öh ja det trillar ju in bäbisar från alla håll. 2 eller 3 iallafall. Josse och anna och det kommer en till från Tove om nån vecka bara. 
Dog någon som stod dig nära? Nej men Mammas död ligger fortfarande färskt i min sorgehink.
Vilka länder besökte du? Åkte hem från New York den 2a Januari. Sedan dess har jag bara varit i Tyskland och Norge. 
Är det något du saknade år 2012 som du vill ha år 2013? Ett jobb, ett förhållande, en permanent bostad och semester! 
Vad var din största framgång 2012? Att jag satsade stenhårt på mig själv i slutet på året. Som KBT terapi, personlig träning och kurser. 
Största misstaget? Att vara kär i en person. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjukdomsperiod totalt: 30 dagar. (förutom min depression som varade några månader)
Bästa köpet? Min Nike tröja, Pt timmarna och terapin. 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat och CSN + PT
Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag lyckades gå ner 5.5 KG!
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2012? Rihanna - Diamonds
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Sjukt ledsen i 9 månader och gladare i 3. 
Vad önskar du att du gjort mer? Kärlek :)
Vad önskar du att du gjort mindre? klankat ner på mig själv.
Hur tillbringade du julen? sovandes i min säng + åt fiskbullar och potatismos. FUCK julen.
Blev du kär i år? Nope.. hade redan trillat dit förra året. Har försökt att bli ikke kär.. men inte lyckats speciellt bra med detta.
Favoritprogram på TV? Aldrig mera fet. 
Ogillar du någon person nu som du inte ogillade i början av året? Absolut. Har upptäckt att en person i min närhet är den mest falska och genomruttna person jag någonsin träffat eller haft i mitt liv. Bort Bort Bort. 
Raderat ca: 60 pers från Facebook bara i år.
Bästa boken du lyssnat på i år? Munken som sålde sin Ferrari.
Något du önskade dig och fick? Fick inget jag önskat :(
Något du önskade dig men inte fick? Kärlek :(
Årets bästa film? Step up 4 - Revolution.. svag för dansfilmer!!
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? tror inte att jag firade alls.. minns ej
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? kärlek och ett jobb. 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012? sportig
Vad fick dig att må bra? Träningen och kost
Vem saknade du? Larry och Mamma
Årets mat: Lågkolhydratkost.
Årets dryck: Sprite
Årets semester: Den som inte blev av :)
Årets utekväll: Har nog inte haft så många men helgen före jul var rätt trevlig på järntorgets brygghus med vännerna!
Årets bästa: Jag har äntligen börjat älska och respektera mig själv. Det var på tiden!  

(formuläret har jag snott från en annan bloggare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar