torsdag 17 januari 2013

AXLAR


Jag har faktiskt helt glömt bort mina axlar de senaste veckorna. Så jag tränade dem till dom skrek av smärta idag.. rätt åt dom :) Hade intervall träning innan med 10 ggr / 1min / 12 km/h
Den sista intervallen körde jag 12,5 km/h och känner faktiskt att jag har större potential än vad jag tror. 
Fick ett extremt kraftigt adrenalin påslag och blev sjukt inspirerad till att pressa min kropp ännu hårdare!
Jag SKA bli så vältränad jag kan bli!

Nu har jag kommit hem och ätit protein och druckit min L-glutamin och känner mig nöjd med dagen i stort sett! Har ju fått nytt jobb och kan snart kalla mig själv för egenföretagare! TJOHOO!



2 kommentarer:

  1. spännande! Vad är det för nytt jobb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har börjat jobba freelance för ICAS huvudkontor som förpacknings designer!

      Radera