söndag 20 januari 2013

LEGDAY + INVÄGNING!


Söndag: Legday! Jag vägde mig idag... uruselt resultat men ändå en nedgång. -100 G så jag står på jämna 81 kg. Jag vet vad som felat under de här 20 dagarna som varit.. p.g.a många anledningar så har inte matlådmakandet gått så bra.. Men nu blir det sträng diet de 2 1/2 veckorna som är kvar innan NEW YORK. Jag SKA under 80 kg om jag så ska sitta i bastun i 8 timmar innan :).

Den här veckan kommer jag jobba dubbelt 3 dagar så det krävs en hel del planering med både mat och träning för att lyckas få in alla träningar jag vill ha in.

PLANERING VECKA 4.

måndag: armar
tisdag: intervaller / axlar
onsdag: kondition / mage / rygg
torsdag: Ben
fredag: armar / intervaller
lördag: vilodag
söndag: Ben/ eventuellt axlar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar