lördag 12 januari 2013

MYCKET SKER


If u really want it !  AND I DO!

Den här veckan har varit kaos.. började bra med träningen.. men i onsdags så beslutade jag mig för en vilodag p.g.a träningsvärken i benen som hade plågat mig i min vardag så konditionspasset jag planerat var uteslutet. På Torsdagen skulle jag på intervju.. trodde jag.. men det visade sig att jag redan fått jobbet och skulle börja samma dag.. oooups. jag hade med mig mina träningskläder eftersom jag tänkt träna innan mitt andra jobb men schi fick jag. Så det blev inte träning den dagen heller :(

I går Fredag skulle jag tränat efter mitt nya jobb men när jag kom hem så var bråket mellan mina rumskamrater över bristningsgränsen och det tog mig 4 timmar att försöka reda ut all skit här hemma.. ja så när allt lagt sig så hade gymmet stängt.. FAN tänkte jag och skulle iväg innan jobbet idag.. ja och så försover man sig.

Jag vet att det inte finns några bra ursäkter till att inte träna.. men jag har inte ens försökt hitta på några.. orsakerna till att inte kunna träna har radat upp sig denna veckan. (för jag vill träna) MEN MEN
Imorgon har jag planerat in morgonpromenad och armpass på kvällen.. och det skall bli av! Ska köra lite mage och ryggövningar hemma ikväll eftersom gymmet stänger 18 på lördagar (dåligt)

hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar