måndag 14 januari 2013

LEGDAY (NOT)


Helt sjukt mycket folk på gymmet idag när jag kom in vid 18:30.. och strömmen med människor slutade aldrig.. Det är lite roligt egentligen när man tittar på alla dessa människor, fyllda med hopp och förväntan inför det nya året. - 2013! året då jag ska komma i mitt livs form. (åtminstone från 1 jan till 14 feb).. haha.. nä förlåt mig..

Men jag tycker fortfarande det är lite kul å titta på de nya, lite förvirrade människorna som tittar sig skräckslaget omkring, jämför sig själva med alla andra och biter föraktfullt på sin vattenflaska i ren avundsjuka och med tanken.. ok vart ska jag börja??!

nä förlåt igen. Jag har varit en av de där personerna ett antal år faktiskt.

Idag var så inte fallet. Idag var det LEGDAY men det var ju stört omöjligt (p.g.a antalet personer på gymmet samtidig)visade det sig så eftersom jag knep ett löpband så fick det bli intervaller istället. Jag måste ju säga att jag hatar att springa. FY vad jobbigt.

men det blev 10 st 1 minuts intervaller i 12km/h varvat med 1 minuts intervaller på 9km/h. Låter mesigt.. men ikke. Jag tänker inte jämföra mig med andra. Jag tycker jag gjorde en otrolig prestation idag och är stolt över mig själv!

Måste ta ordentliga formbilder snart.. före/efter och mått igen. Ska försöka servera det i början av nästa vecka. Ska se till å sola lite också nästa vecka så jag inte ser så genomskinlig ut när jag landar i det stora äpplet!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar