måndag 2 april 2012

PASS53 /// BODYPUMP & PASS54 /// STYRKA

Igår körde jag Bodypump på Sats Valhalla.. FY vad jobbigt och jag har en grym träningsvärk i baksida lår idag. Eftersom jag nu skrivit klart examensrapporten och lämnat in den idag ( i tid ) så bestämde jag mig för att utnyttja STADIUMS jubileumsrabatt. 25 % på allt. Så jag köpte ett par nya tränings tights eftersom de jag köpte i New York har blivit för stora (YAAAAY). unnade mig även två st ursnygga linnen (tycker jag iallafall).. Jag kände att det var jag värd efter allt slit. 

Idag körde jag styrketräning arm/axlar/mage. Hur skönt som helst att vara tillbaka på gymmet. Men jag märker ju att jag har tappat styrka på dessa veckor jag inte tränat som jag gjorde i början. FY.

2 kommentarer:

  1. Om träningskläderna blivit förstora är man verkligen värd nya! :) Bra jobbat :D

    SvaraRadera