torsdag 12 april 2012

MINA LASTER


Mina Laster. Jag är en beroende-människa.. Jag slutade dricka PepsiMAX för ett par år sen och har inte druckit det sen dess. Jag slutade röka i oktober och har fortfarande inte tagit ett bloss.. Applåder till mig :) Däremot så har jag svårt för att sluta med choklad och Sprite.. men nu är det alltså dax. Jag har en soda streamer som jag kommer få använda i fortsättningen och jag säger nu adjö till Marabou mjölkchoklad för en lång tid framöver. Men jag måste värdera vad som är viktigt och inte. Min hälsa och viktnedgång eller att sitta å trycka i mig choklad och veta om att det fördröjer mitt måldatum. Det är inte realistiskt att fortsätta med dessa laster.

2 kommentarer:

  1. Jisses amalia va duktig du är!! *applåder*

    SvaraRadera
  2. O jag hatar med o vara beroende. Jag har cola, dumma skit!

    SvaraRadera