söndag 15 april 2012

VECKAN SOM GÅTT (15)


PowerWalk, 130 min , 38%
SatsEnergy, 60 min , 18%
ViPR, 60 min , 18%
Yoga, 60 min , 18%
Styrketräning, 30 min , 9%


______________________________________________

Gång / promenad 10,45 MIL = 104.5 KM


Måndag: 16.5 KM
Tisdag: 15 KM
Onsdag: 15 KM
Torsdag: 11 KM
Fredag: 8.5 KM
Lördag: 22.5 KM
Söndag: 16 KM

____________________________________________________________________
SÅ jag klarade mitt uppdrag. Fy fan vad jobbigt egentligen. Jag ska faktiskt försöka fortsätta gå nästa vecka men jag ska få in 7 timmars Crosstraining nästa vecka.


4 kommentarer:

  1. Vilken träningsvecka... vad duktig du är! Fortsätt kämpa! ;o)

    Jag ska inviga mina nya skor alldeles strax. Får se hur många km det blir ikväll...

    SvaraRadera
  2. åå hur gör man sånna där fina diagram :)

    SvaraRadera
  3. Holy smokes!! Du tog de 10 milen och lite till, bra jobbat!
    Kan säga att jag gjort 60 min på crosstrainer EN gång i mitt liv, och jag GILLAR ändå att köra crosstrainer. Då var det en utmaning för att se om jag kunde men det var rätt kämpigt, lite domningar i fötterna och så :)

    SvaraRadera