fredag 20 april 2012

PAUS + LÄKARBESÖK

Som jag skrivit tidigare så skulle jag till läkaren och undersöka om jag hade fel på min sköldkörtel.. men så var inte fallet. Dock så ville läkaren att jag skulle komma tillbaka för att de skulle undersöka om jag hade brist på D-vitamin som kunde orsaka depression eller nåt. Så kl 15:30 idag ska jag dit. Jag ska när jag ändå är där visa upp mitt knä.. som har gjort ont sedan ett spinning-pass för tre månader sen. Jag tror att jag det är övertränat men jag har även lyckats (p.g.a. klumpighet) ramla på knäet några gånger under den värsta halkan.. vilket inte gjort saken bättre. Jag vill bara bli av med smärtan så jag kan träna normalt. Jag har inte tränat ett enda pass den här veckan och kommer förmodligen inte göra det heller. Har bara ingen lust å engagera mig... så kan det vara ibland. Men det är nya tag till nästa vecka. Ingen fara på taket. Har även funderat på att ställa upp i fitnessfighten
för att få lite stöttning med mat och mattider vilket är mitt största problem. Hoppas allt flyter på för er alla så länge!!

1 kommentar:

  1. Tack tack :)
    tur att det inte var några större fel på dig :)

    SvaraRadera