söndag 8 april 2012

VECKAN SOM GÅTT (14)


Styrketräning, 100 min , 36%
Yoga, 60 min , 21%
SatsEnergy, 60 min , 21%
ViPR, 60 min , 21%
___________________
Gång / promenad 35 KM


Blev en hyfsad vecka ändå men det kan bli ännu bättre. Ska satsa mer på konditionsträning den här veckan och jag ska försöka mig på morgonpromenaderna igen. Jag ska ha som mål den här veckan att gå/promenera/jogga 10 MIL .. undrar om det är möjligt.. ah jag provar i allafall.  Åååh jag vill verkligen gå ner mina kilon, hur svårt ska det vara egentligen??


3 kommentarer:

  1. 10 mil? Åh hjälp! Jag tycker jag är duktig om jag kommer upp i fyra på en vecka. ;)

    SvaraRadera
  2. Hyfsad? Jag tyckte det var en jättebra träningsvecka!

    SvaraRadera
  3. Duktiga du :D Bra träningsvecka ju!

    Sv: Han spelar LoL x antal timmar om dagen haha, där han vill nå den ratingen :)

    SvaraRadera