onsdag 5 december 2012

PT ÖVERKROPP






Körde överkropp med Dawson idag! Jag är så otålig numera.. jag vill ha snabba resultat och han påminner mig om att äta bättre.. så nu får jag lägga i en annan växel helt enkelt. Jag tränade ju ben själv i måndags och kände att jag inte riktigt hade tekniken när det kommer till knäböj så jag kommenterade detta och min pt visade att det är bättre att göra rätt med bara stången än att lägga på massa och få fel teknik. Så nu ska jag träna mitt trötta arsle imorgon ( på rätt sätt den här gången)
hihi.

BTW så lyckades jag behålla kiwin som jag åt i kroppen. Är ju allergisk mot apelsin så jag var skeptiskt till den lilla ludna frukten.. men det gick. Hörde att om man hade brist på C-vitamin så bränner man mindre fett.. så det är bättre att ta det säkra för det osäkra.. DVS.. in med mer C vitamin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar