söndag 9 december 2012

tidig NYÅRSKRÖNIKA

nyårsafton 2011/2012 då 87 kg
Det här året har varit bland de tråkigaste i mitt liv. Kanske mycket pga att jag åkte från New York. Har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv.. (förutom när mamma dog) Kändes verkligen som om jag lämnade mitt rätta element. Jag var taggad till min viktnedgång i början av året .. februari, mars, april.

ja så här har det sett ut iallafall


lite bättre kontunitet med man ser hur jag börjar vackla

väldigt varierande med träningstillfällen per vecka. svårt att hålla uppe motivationen


här började jag med att jobba på båten och ni som följt mig vet ju att jag gjorde så gott jag kunde under några veckor i somras.


Detta är nutid. jag vill verkligen fortsätta med och i den kurvan som jag ligger i nu. Ska träna en gång till idag så jag är uppe på 6 träningar denna vecka. De tre veckorna i mitten var jag ju sjuk så det hade inte något med motivationen att göra (tack och lov) men om jag kan hålla den här kurvan levande detta år som kommer så kommer jag förmodligen att nå mina mål.. eller rättare sagt så kommer jag nå mina mål. Så det är bara å kämpa på.


Ja ni ser ju hur min träning sett ut under året. Motivationen har inte varit på topp förrän i slutet av året och det beror nog till största delen på att jag börjar inse att jag måste göra stora förändringar i mitt sätt att tänka och ta mig an dagen för att komma någonstans + att jag vill se 100 % het ut när jag kommer till New York i Februari!!! 

Jag har förändrat mycket men det som jag känner är största förändringarna är:

* att försöka äta 5 ggr om dagen
* att börja dricka té ( ingefära och grönt för förbränningen)

det är inte så mycket av en lista men det är STORA förändringar för den som knappt åt annat än chips och choklad och ett mål nudlar om dagen :)

Idag skulle jag egentligen ha vägt mig men det får bli nästa vecka istället. Så måndagen den: 17e ska jag ha gått ner till 81 kg åtminstone. Crossing my fingers för då har jag 15 dagar på mig att ta väck det sista kg så är jag nere på 80 kg. Det är hård träning de sista veckorna innan nyår nu. Skit i Beach 2013 för nu och satsa på START 2013 in fabulous shape!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar