torsdag 27 december 2012

SENT MEN I TID




Efter jobbet idag ( jobbar ju i butik ) SNÄLLA MÄNNISKOR inse att vi i butiken inte sätter upp regler för byten osv.. och kom ihåg att när ni går in i en butik.. försök ta med respekt för andra människor tillsammans med era kvitton och kreditkort. TACK... nä ursh jag hatar mellandagsreor.. butiken ser ut som om en tsunami precis passerat förbi. 

Hur som helst efter jobbet idag var jag ska slut att jag somnade på pendeltåget och på trikken ( spårvagnen ) hem. Kokade lite ägg och åt mellanmål när jag kom hem för att kunna träna, skulle bara ta en powernap på en halvtimme.. vaknade 3 timmar senare och inser att klockan är 21:30.. OK bussen till gymmet går 21:49 så det var bara att klä på sig snabbt som attans. 

När jag vaknade tänkte jag ärligt talat att - skit också att jag missade träningen idag och jag kände mig sjukt besviken över mig själv. Men jag tog mig till gymmet ändå.. trots den sena timmen.. så jag känner mig stolt över mig själv. Det blev ett power Ben pass men mycket utfallsgång och benböj med kettlebells. 

I morgon ska jag försöka få till ett rent konditionspass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar