fredag 24 februari 2012

9 VECKOR KVAR

1a maj!...

Det är 9 veckor kvar till målet ska vara nått. Än så länge går det otroligt segt och jag har inte rapporterat vikt på flera veckor eftersom jag anser att vågen inte gör mig rättvisa. Jag känner i kroppen att jag bytt ut en del kilon från fett till muskler och jag ser även på måttbandet att det händer saker. MEN jag vill ju gå ner dessa kilon som jag sagt att jag ska gå ner. Den här veckan har jag försökt börja med morgonpromenader för att öka fettförbränningen under dagen. Jag har tagit mig upp på morgonen och sömnen har fungerat som den ska, så det är bara och fortsätta så. Problemområdet är väl maten. Nästa vecka ska jag prova att äta var 3e timme och se om jag ser några resultat.
Ja det är bara å jobba på.

2 kommentarer:

  1. Grymt bra! Hellre färre cm och samma kilo än tvärtom! Kul att det är lite action någonstans iaf, det har varit så tyst i många av de bloggar jag brukar läsa.

    SvaraRadera
  2. Vågen kan verkligen luras ibland! Jag har lagt undan vågen nu, eftersom vikten står helt stilla men måtten minskar :) Och då blir jag bara less när vågen inte visar vad den borde, haha.

    SvaraRadera