fredag 10 februari 2012

PASS27



Jobbet ringde kl 07:00 och väckte mig.. det visade sig att de behövde mig idag ändå, så det var bara å hoppa ur sängen.. på med arbetskläderna och iväg. Men det blev extra pengar idag också! SWEET!!!
Benen är rejält möra den här veckan.. mkt p.g.a. överdos av betonggolv.
Idag var inspirationen inte på plats alls när jag kom till gymmet och jag tänkte gå därifrån utan att ha tränat men jag hade ju bytt om så det var ju bara å ställa sig på Crosstrainer n iallafall.
Efter första 5 min ville jag ge upp men tvingade mig själv å tänka positivt. Fick ta fram målbilden från telefonen och stirra på den i 60 min. Efter att jag svettats ihjäl så tränade jag mage i 30 min.
BLÄÄÄ för den här fredagen.. tjohoo för nya tag i morgon... Ska köra pepptalk med mig själv ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar