torsdag 2 februari 2012

GOALS - FEBRUARI


Har haft svårt att sova på sistone, jag grubblar och grubblar men kommer ingenstans med mina tankar. Time for some soul searching I belive. Mitt största mål med den här månaden är att komma ner till en vikt under 80 kg . Klarar jag det......jag kan inte ens beskriva hur mkt det skulle betyda för mig. Det var länge sen jag kände mig nöjd med min kropp, om jag någonsin varit det. Självförtroendet har nog aldrig varit 100 % och självkänslan ska vi inte ens prata om. På lördag ska jag sätta mig ner och utforma ett strikt schema som jag ska hålla mig till under resten av månaden - den ska innehålla tider för mat, träning & sömn.

Jag SKA lyckas med målet .. jag ska under 80 kg om jag så ska bosätta mig på gymmet. Jag kommer att ta kraft från ilska den här månaden. Jag är ARG för att jag låtit mig själv bli så här stor och jag är ARG för hur jag låtit vissa "människor" behandla mig. Jag ska visa er.
Så ni som läser..ett tips är att ta all er ilska och gör något positivt av den. Allting handlar i slutänden om vad man lägger sin energi på. Upp till kamp!!!

1 kommentar:

  1. sv: TACK! Det är så sjukt skönt att motbevisa sig själv! Och jag är LÄTT på att komma ner under 80 kg! Det skulle vara helt otroligt skönt! :D

    SvaraRadera