torsdag 9 februari 2012

TORSDAG VILODAG.



aj aj aj fortfarande sjuuk träningsvärk i benen och en hel dag vankandes av och an på ett betonggolv hjälpte föga. MEN lite mer pengar insamlade till New York resan. Ja har man mål så har man.
Under arbetsdagen så lyssnade jag på ljudboken: munken som sålde sin ferrari. Oerhört lärorik om jag får säga det själv.
Med lite eget tolkande så kan jag säga att av alla 60 000 tankar man tänker på en dag så har jag nog upprepat en hel del av dessa dag för dag i flera år och 50 000 av dom har nog varit negativa tankar om mig själv och min kropp och själ. Inte konstigt att man lever kvar i destruktivitet. Ibland måste man faktiskt byta ut gamla tankar mot nya. Uppdatera hjärnan helt enkelt. Ah ni som fattar vad jag menar.. grattis för jag förstår knappt själv vad jag försöker skriva. Läs eller lyssna på den.. ett hett tips!

Som sagt så blev torsdagen en vilodag.. mest för att jag är helt slutkörd i benen efter crosstrainer n igår onsdag. suck.. jag hoppas på en energirik helg iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar